Röda mattan imorgon! :)

Imorgon är det galakväll på skolan, och då ska jag och alla andra elever gå på röda mattan! Jag säger inte än vad jag ska klä ut mig till, men jag fotar imorgon, och lägger upp på torsdag! :) kommer liksom hem lite sent för att blogga, kl. 9.. då kommer jag inte orka blogga i alla fall! :P
 
men men.. nu är Erika sur på mig :/ Hon blev ganska sur, för att jag förstört hennes diadem som hon köpt i trean, bara för att jag tog bort en liten fjäril.. :( Det är inte kul när hon är sur! :p
 
hihi, jag ska ge en ledtråd..: Djur! :) Jag ska vara ett litet djur. :D Gissa? ;D En av mina kompisar gav mig tipset som Birka från Ronja Rövardotter, typ den där pojken med lockigt hår, men ag ska inte vara honom met för att det är en kille! x) Men nu ska jag sluta.. ska fixa lite på dräkten! :) Hejs! :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback