Nytt typsnitt.. men bara på rubriken. :/

Hejsan :) Jag vill verkligen ha ett nytt typsnitt på min text, här nere. :) Jag har letat efter det, och jag ska hitta vars man ändrar det... Fast alltså, det Jag skrev nyss kommer man troligtvis bara fatta om man har en egen blogg.. men jag kan ju berätta. I designen så finns det som en mall, med text, filer och annat. Där kan man ändra typsnitt, storlek, bakgrund, header med mera. :) Jag lyckades i alla fall ändra på rubriken, men det var ju nästan för lätt. :D Nu är jag igen hemma från skolan, men eftersom att Jag måste ut med hunden, så ska Jag passa på att fota lite grann. Ska ladda upp bilderna på datan, Jag får se om jag lägger ut dem på bloggen sen. Hejs! :)
 
Fokushuset här i Malmberget. Fotade den förra vintern. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback