Nu kan man kontakta mig med mail :)

Hejsan, nu har Jag skapa en mail för denna blogg, :) Ni kan maila mig på [email protected] så det är bara att maila om ni har något att säga. :)
 
Vad har Jag gjort idag då? Idag har Jag varit hemma igen, för om Jag anstränger mig så blir det värsta hostattackerna. Jättejobbigt! :P Och så har Jag problem med att andas då och då, för liksom båda mina luftvägar är täppta. Inte så kul.. :/ Men jag har varit ute med vovven 2 ggr, för hon måste ju ut och Erika är ju dubbelt så sjukare än mig. :( Men hon borde klä sig varmare, hon går bara runt i morgonrocken. Om man är sjuk, ska man ha mkt kläder! ;) Men ja, mer har Jag inte att säga.. Hejs! Skriver nog imorgon. Jag tror Jag ska åka till skolan då, beroende på hur jag känner mig! Tänker inte åka dit om jag har jättekraftig hosta och sånt. Hejdå :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback