Hej :)

Idag har Jag inte gjort något speciellt... Ja, det är ju Elevens Val veckan, men ja.. jag har inte gjort så mycket idag i alla fall. Jag hade bara "bas". Jag gjorde ett svenskaprov då, som jag skulle ha gjort förra veckan men Jag var sjuk då. :/ Typiskt mig.. Nu kommer Jag ju ha en massa prov den här veckan! :p Åh mina föräldrar är SÅ irriterande!! Först kom Pappa in: "Linda stäng av datan". Fem sekunder senare kommer mamma: "Linda! Nu stänger du av datan!" Asså seriöst..!! Jag fattar första gången.. Man blir lite irriterad.! Men jo, 10:50 tog jag bussen hem. Jag slutade ganska tidigt. När Jag kom hem gick Jag ut med Axa <3 Sen satt jag mig vid datan.. och... här är Jag! Jag har suttit vid datan vääääldigt länge, så Jag tror Jag ska sluta nu. Jag tror Jag har slagit ett rekord, för mig då.. Men jo.. Nu ska jag i alla fall sluta skriva. :) Hejs. Följ mig på twitter: @StylinsonLinda :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback