Devote?

Hej, jag hade helt glömt bort en gammal blogg som Jag hade. Det kom upp en ruta när jag sökte så hära, och så mitt i allt bara, www.blueshadows.devote.se *klick*. Då upptäckte Jag att det var min egen blogg! Hahha vad skoj ;D Nämen jag kommer inte att använda den, för Jag har ju den här bloggen. :D Men ja, imorgon ska Jag tillbaka till skolan i alla fall, men jag var inte där idag för att Jag hade rysligt ont och då vill man ju inte vara i skolan!
I alla fall inte jag...
 
Men runt 1-tiden tog Jag emot några saker som levererades till oss från Skånska Byggvaror, och det var vårt nya handfat till badrummet däruppe, och en spegelhylla, i ek tror jag det var. Jag fick skriva på ett papper också, med min konstiga skrift :o Nä men nu ska jag gå, har huvudvärk.. :( Hejdå. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback