Canongirl! ;)

Hej! Jag heter Linda, och Jag är 14 år och bor i Malmberget. :) På min fritid gillar Jag att skriva, rita, fota, lyssna musik, vara med kompisar, tweeta, kika på FB, ja, lite allt möjligt. Jag gillar även att vara ute med min hund Axa <3 Axa är en norrbottenspets på ett år, hon är en fågelhund. :) Jag gillar mest att fota löv, träd och sånt, men även människor och djur! ;D Jag gillar att fota djur när dem är naturliga, inte sitter på en kudde med vit bakgrund eller nåt sånt. Jag gillar verkligen inte djurplågeri. Även om det inte är så mycket plågeri, så asså, Jag hatar verkligen djurplågeri. :p Jag har en annan blogg också, den heter www.lifewithlinda.blogg.se :) Jag använder den mest, men seriöst? Vad spelar det för roll om Jag byter till denna? Har ändå bara en besökare.....
 
Hejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback