Bloggar nu innan Jag stänger av datan och kommer på att jag måste blogga.. :o

Hej. :) Idag har Jag, Erika och Pappa varit på Kåkstan här, och sett när min faster Åsa har sjungit några julsånger på fiket. Hon var jätteduktig! :D Och så köpte vi en grej där, men Jag tänker inte säga vad förrän allt är klart.. och det kan dröja ett tag. *secret* Men jag kommer säga det, när jag och Erika har fått hem hemligheterna... :D
 
Men mera då? Pappa körde runt lite i malmberget, för han vill alltid se hur flyttningen av rasriskområdet är typ, och nu är dem just vid tandläkaren :o Ganska nära min skola.. antar att skolan måste flytta nu då eller? Vill ju inte att skolan ska rasa ner över en mitt i allt.. :o Men guud Jag är så ivrig, Haha kommer jag ens kunna hålla hemligheten?! Seriöst, jag måste annars är det ju ingen överraskning för er. :)
 
Men ja, vi var in på konsum också, och Jag köpte lite pringles och Erika köpte ekologiska chips från Änglamark. Hon frågade pappa om han kunde köpa glögg också, alltså alkoholfri. Hihi en krona gick till Rädda Barnen :)
Men nu ska Jag sluta skriva, batteriet är snart slut på datan! :o Hejdåå :)
 
Älskar dig vovven <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback