12/12 - 2012

Hej, nu är jag hemma från skolan redan :) Ikväll är det som sagt Gala.. :) Och jag ska nu faktiskt säga vad Jag ska vara! :) Orkar inte hålla på imorgon med det, så Jag gör det nu.. :D
 
 Jag ska vara Bianca! :D Från Bernard och Bianca? Har ni sett filmen? :)
Det var typ en av mina favvofilmer när jag var liten.. :) Det blir kul. :) Ska ha en röd sjal över axlarna, typ knuten som hon har sin - men min är ju röd. :p Men det gör inget:) Jag ska inte ha en mössa, för Jag ska ju ha öron :)
Men jag kan lägga upp bilder på kläderna jag ska ha..:
 
 
Och så ska Jag ha en röd sjal också, men den bilden kunde inte ladda upp och jag orkar inte pröva igen!..
Jag ska ha en svans också - men den är inte gjord ännu. :/ Men Jag ska göra den sen! :D
 
bild 1: Musöronen :) Dem gjorde jag med tejp, sax, papper och diadem ;)
bild 2: Mina tights! Kappahl, storlek 146. :) (Liten storlek för min ålder?)
bild 3: Tröjan :) Den fick jag i present, så jag vet inte vars den kommer ifrån! Det står inte storleken heller.. men i USA storlek 4/6
bild 4: Mina skor, från märket Wildflower, har ärvt dem av Erika. :)
 
Men det var det! Sen kommer jag ha en svans också, som jag sa.. :) Men jag lägger upp en bild på allt imorgon efter skolan! :) Hejdå, nu ska jag plugga lite ända tills mamma kommer! Då orkar jag inte plugga mer... Hejdå :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback